Як минає адаптація пятикласників до навчання в середній школі
Випустивши своїх девятикласників у широкий, незвіданий світ, цього року я взяла маленьких п’ятикласників. Дітки дуже активні, сповнені творчої енергії. Учні у своїх справах ставлять перед собою суспільно корисні цілі, позитивні духовні запити. Їх об'єднує загальна мета діяльності, а не просто подібні цілі кожного учня окремо. П’ятикласники прагнуть постійно спілкуватися і співпрацювати один з одним. Їх відрізняють стійкі інтереси. Ініціативність, активність, живий оклик на нові справи, творчі починання - ось основні риси класного колективу.
У класі панує доброзичливість і дружелюбна атмосфера. Більшість учнів класу прислухаються до думки своїх товаришів і приходять до одностайного судження, легко знаходять спільну мову, взаєморозуміння при вирішенні групових завдань. Критичні зауваження з боку членів класу приймаються доброзичливо і сприяють створенню єдиної групової думки.У класі переважає мажорний, добрий загальний лад, доброзичливість у взаєминах. Успіхи чи невдачі товаришів викликають переживання, щира участь інших членів класу, тут мають місце схвалення, підтримка, а докори і критика робляться з доброзичливих позицій. Дітям подобається бувати разом, їм хочеться частіше перебувати в класіДоречно відмітити, що більшість учнів класу організовані і працьовиті, охоче відгукуються на прохання старших.З батьками контакти добре налагоджені. Більша частина батьківського колективу зацікавлена в організованості класного колективу, у високому рейтингу навчальних досягнень своїх дітей, а тому є активними учасниками навчально-виховного процесу в школі. Основне завдання, яке я ставила в період адаптації - створення в класі атмосфери психологічного комфорту і підтримки кожного учня - повністю реалізоване.Учні 5 класу були залучені до підготовки і проведення спільних зі старшокласниками заходів, свят і спортивних змагань. Брали участь у всіх колективно - творчих справах школи та класу, що проводились до цього часу. За підсумками І семестру у класі три учениці, які навчаються на високому рівні: Долгая Карина, Морозова Вікторія та Табакова Дарина. Я вважаю, що 5 клас добре пройшов адаптаційний період навчання в середній школі. Довгожданий день настав........
Зранку понеділка учні 5-Б класу були дуже збуджені, адже їх чекало веселе свято іменинників та День святого Миколая.Розпочалося святкування з приходу ангелочків.
Де не взявся й чортик. Але він був дуже гарним, допоміг у проведенні конкурсів.
Привітавши іменинників, подарувавши їм гарний концерт, всі сіли за «святковий солодкий» стіл.
В кінці свята прослухали казку про святого Миколая і запальними танцями завершили захід.
Автор: Сапальова Н.Г.
Батьківські збори у 5-Б класі
Усяка школа славна не числом,
а славою своїх учнів.
М. Пирогов
а славою своїх учнів.
М. Пирогов
Сьогодні, 10 грудня 2015 року, в 5-Б класі відбудилися батьківські збори, на яких було підведено підсумки навчання за І семестр.
Психолог школи Драєвська Світлана Анатоліївна ознайомила батьків з результатами дослідження п’ятикласників в період адаптації до навчання в середній школі. В цілому картина дуже позитивна, клас відповідає психологічним нормам. Учні сприймають школу, зміни в їхньому житті та вчителів позитивно. Подякувала батькам за вихованих і креативних дітей.
Я ознайомила з рівневим показником з навчання. Вказала на учнів, у яких є незначні проблеми у навчанні з деяких предметів і висловила надію на покращення їхніх досягнень.
З великим інтересом мами п’ятикласників слухали виступ учителя математики та інформатики Жука Олександра Анатолійовича, який вказав на причини прогалин умінь і навичок з математики.
Вихователь Коваль Маргарита Олексіївна повідомила про зайнятість учнів у другій половині дня.
Збори пройшли на мажорній хвилі. Батьки з розумінням поставилися до поставлених задач.
Фотозвіт про екскурсію
Заповітна мрія кожної людини – хоча б раз у житті опинитися на відстані витягнутої руки до зірки. Ефект близькості створюють телескопи. І добре, якщо він є у власному користуванні і можна милуватися на небесні тіла мало не щодня. А якщо ні? Допомогти у вирішенні проблеми готові планетарії.
І ось 25 жовтня учні нашого закладу відвідали Запорізький планетарій, якийрозташовується в «Міському Палаці дитячої та юнацької творчості».
Ми всі розташувалися на м'яких кріслах і дивилися на сферичний екран, на якому показували нашу планету і будову Всесвіту.
Вихованці закладу отримали цілий всесвіт вражень від нових знань і чарівний досвід космічної подорожі,
Наша екскурсія містом на цьому не завершилася. Ми вирішили навідатися до дитячої залізниці.
Природно, що оминути стороною те, що там, крім самої дитячої залізничної дороги є ще зоопарк, тераріум, акваріум, ботанічний сад - не можна.
У зоопарку представлено безліч різноманітних тварин, у тому числі птахів. Ми з подивом дізналися про те, що найчастіше запорожці самі приносять своїх домашніх тварин в зоопарк. Найбільше передають в зоопарк морських свинок, кролів і черепах.
З великими емоціями учні передають свої враження. Ось деякі з них:
«Мені дуже сподобалась екскурсія містом. Найбільше припало до душі відвідування планетарію. Там було дуже цікаво і пізнавально. Також сподобалась подорож палацом – особливо було цікаво у Зимовому саду, де руками педагогів та дітей зроблено такий чудовий куточок, в якому проживають птахи та рибки. Родзинкою саду є дерево, яке росте лише у спеціальному середовищі», - поділилася своїми враженнями Назаренко Ганна.
Діти навіть кинули символічні копійки до басейну, щоб ще раз відвідати Палац дитячої та юнацької творчості.
«В планетарії ми пізнали більше про космос, сонячну систему. Завдяки зручним кріслам здавалося, що ми реально потрапили в міжпланетну пригоду. Також сподобалося те, що в Центрі працює гурток з астрономії з новими телескопами, а в самому планетарії є фотографії планет, які зробили діти, які відвідують астрономічний гурток та брали участь у проектах НАСА», - розповіла Литвиненко Анастасія.
А от Долгій Карині більше сподобалося у зоопарку тому, що там був великий ведмідь і гарний беркут. «А ще мені сподобався страус, з яким я знайшла спільну мову», - говорить Карина.
Заморені та щасливі всі повернулися до своєї рідної домівки школи-інтернату "Джерело"
Комментариев нет:
Отправить комментарий