среда, 5 октября 2016 г.

Лист про тата

Акція "Лист про тата"
До всенародного Дня батька, який відмічався 18 вересня, приурочена акція "Лист про тата". Організаторами конкурсу є:  народні депутати Міжфракційного депутатського об'єднання  "За духовність, моральність та здоров'я України", депутат Запорізької обласної ради та керівник Благодійної організації "Благодійний фонд "АГАПЕ УКРАЇНА" Євген Дем'яненко. Основна мета акції - пропагування ролі тата в процесі виховання дітей та формування сімейної гармонії. 
Учень нашої школи Кирилець Ярослав прийняв участь у конкурсі, написавши листа про свого батька.
 Лист про тата
     Коли я починав говорити, то мені здається, що слово «тато» я промовив одразу ж після слова «мама». І я знаю чому це так сталося: бо мій тато найкращій у світі!
     Мого тата звати Кирилець  Володимир Володимирович. Він дуже добра і порядна людина, тому і обрав собі професію медбрата. Тато працює у інтернаті для інвалідів. Його головне призначення -  допомогти людям з обмеженими можливостями пристосовуватися до сучасного життя. Це психологічно важка праця, але вона аж ніяк  не заважає йому приділяти увагу і нам з мамою.
    Мені дуже подобається проводити з татусем вільний час: граємо у різні веселі ігри, читаємо книги. Але  найбільше мені до вподоби   наші подорожі Україною.
   І ось цього літа ми всі разом: тато, матуся і я – їздили до дідуся у місто Корсунь. Побували також і в славетному місці  на Шевченківській горі у місті Каневі.
    У дідуся вдома ростуть високі і кремезні дерева. Їх  садив  мій тато разом зі своїм татком, моїм дідусем, коли був маленьким. Зараз ці стрункі дерева плодоносять і радують малечу своїми смачними плодами і це , дякуючи МОЄМУ таткові.
 Це були незабутні дні, проведені разом з татом..
А ще мій татко пише вірші , у які вкладає всю  красу свого серця і душі. Хоча він поет-любитель, але вірші у нього виходять дуже красиві, чуттєві.
Я дуже люблю і ціную свого татка і теж хочу , коли виросту, залишити своїм нащадкам гарний спогад про себе, щоб мною пишалися так, як я пишаюся своїм татком .
 
 Учень 6-Б класу
Запорізької спеціальної загальноосвітньої
школи-інтернату «Джерело»
Кирилець Ярослав
Керівник: Сапальова Наталія Григорівна

Комментариев нет:

Отправить комментарий